Z pasją o podróżach, wycieczkach i wyjazdach

Wszystko o:

chorwacja trasa

najlepsza trasa - Chorwacja

Ze względu na ilość ciekawych miejsc, warto dobrze zaplanować trasę i wcześniej poczytać, co polecają inni: www.tutajbylem.pl/places/show/id/346

Re: Winiety na trasie: Czechy- Chorwacja (Split)

Dokładam trasy Chorwacja oraz opłaty za autostrady < zerknij Pozdrawiam,

fajna trasa warszawa-chorwacja

W tym roku po raz kolejny chorwacja. Czasu mamy jedank sporo i chetnie po drodze zobaczylibysmy cos wiecej niz tylko autostrady, nawet kosztem nadlozenia drogi. Moze ktos zaproponowac trase z fajnymi postojami. Chcemy trase rozbic na jakies 3 odcinki z 2 noclegami po drodze. Wszystkie propozycje

Trasa do Zadar Chorwacja

Witam, w sierpniu zamierzam z rodziną (żona, córka i teściowie) wybrać sie do Zadaru w Chorwacji. Którędy najlepiej jechać? Kierować się na Niemcy i pędzić autostradą czy skrócić drogę przez Czechy? Jeśli macie jakieś dobre rady będę wdzięczny za wszelkie wskazówki. Dzieki Filip

Re: fajna trasa warszawa-chorwacja

a jeszcze zapomniałam - jaskinia diemianowska na słowacji też fajna jest. Jaskinie mają plusy - jak pada, nie czujesz, jak gorąco, ooooo, to ochłodzić się można. No i może zwiedzanie wiednia?

Re: fajna trasa warszawa-chorwacja

Polecam niedaleko Miszkolca na Węgrzech ciepłe źródła w pięknych grotach : www.google.pl/search?q=miskolc+tapolca&hl=pl&rlz=1R2ADFA_plPL431&prmd=imvns&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=aIcuUJerGojXtAbHtoDoCg&sqi=2&ved=0CEoQsAQ&biw=1024&bih=567

Re: fajna trasa warszawa-chorwacja

Czy ktos ma jeszcze jakies propozycje? Wieden ok ale juz znam, jaskinie odpadaja - napewno piekne ale temperatura w nich zbyt niska, jestem zmarzluchem, nie chce juz powiekszac bagazu o jakies cieple kurtki i szaliki. Chodziloby mi raczej o jakies atrakcje na powietrzu, niekoniecznie zwiazane ze w

Re: fajna trasa warszawa-chorwacja

najwięcej tęczy w moim życiu :-) no ale dzien musi być słoneczny. chyba po raz kolejny wychodzi, że mam kolejne miejsce w moim sercu tam, w Austrii, w każdym razie polecam - choć to sporo w bok od trasy do Chorwacji, jak nie widzieliście jam skoćjanskich, to tez polecam :-) słowenia. Postojinskich nie

Re: Trasa do Zadar Chorwacja

Witam,Od 26.07.2012 ma być otwarta cała autostrada A1 Gliwice-Granica Gorzyczki więcej na www.a1-swierklany-gorzyczki.pl/ może komuś to pomoże w zaplanowaniu trasy...

Re: Trasa do Zadar Chorwacja

Czytasz co chcesz przeczytać,a to tylko jedno zdanie którego nie rozumiesz,nie napisałem że ja twierdze tylko że na stronie GDDKiA znalazłem taka informacje...

Re: Trasa do Zadar Chorwacja

>zamierzam z rodziną (żona, córka i teściowie) Zamiast przez Niemcy, wybierz drogę przez Ukrainę i Rumunię! tam na jakimś przydrożnym parkingu, zdecydowanie skuteczniej pozbędziesz się gderającej teściowej :)))

Re: Trasa do Zadar Chorwacja

Aż w trzech wątkach wklejasz informację,która wcale nie musi byc prawdziwa. Autostrada jako taka jest gotowa-fakt,tyle,że dopiero 10 czerwca bedzie decyzja czy bedzie kontynuowana budowa uszkodzonego mostu. 10 kwietnia śląski wojewódzki inspektor nadzoru budowlanego wstrzymał roboty na powstający

Re: Trasa do Zadar Chorwacja

Na litość! A skąd w Polsce wyjeżdżasz?? Spojrzyj na mapę. Bez trudu zauważysz, że zupełnie inna trasa będzie optymalną dla jadących ze Śląska, Dolnego czy Górnego, inna dla jadących z wojewodztw centralnych czy wschodnich, a całkiem inna - dla kogoś spod Świnoujścia...

Re: Trasa do Zadar Chorwacja

Rzeczywiście powinieneś określić miejsce startu :) Tak naprawdę to nie ma znaczenia, czy jedziesz do Zadaru czy dalej. Najpierw musisz dostać się na autostradę ciągnącą się przez całą Chorwację z północy na południe (no, prawie przez całą). Ja kiedyś jechałam, również do Zadaru, przez Słowację i

Re: Czarnogóra

Jadę z Krakowa - miała być właśnie ta trasa, ale przez te korki wybieramy jednak opcję Czechy, Austria , Słowenia , Chorwacja, a przez Budapeszt chyba wrócimy ...

Powódź - bezpieczna trasa Chorwacja - Kraków

Jaką bezpieczną trasę wybrać w związku z powodziami w Europie. Powrót sobota: Chorwacja - Kraków. TT

Re: sens jazdy samochodem

Tez tego nie kasam, a bylam w tym roku kuszona chorwacja. Kiedys w kiepskich czasach do belgii na studia jechalam autobusem, to byla jedna z bardziej traumatycznych podrozy jakie pamietam. Najdalej autem wybieram sie nad morze, ew. w gory. Za granice tylko samolotem, choc na blizsze trasy, do

sens jazdy samochodem

...w dalekie kraje. Kto mi wytłumaczy? Przychodzi mi do głowy jedynie paniczny lęk przed lataniem. Wtedy jeszcze rozumiem, no dobra - przynajmniej się staram :) Jakie jeszcze są powody rodzinnych wyjazdów na długie trasy (Chorwacja, Włochy...) autem? Bo np. dwie dorosłe osoby, które chcą się

Re: Winiety na trasie: Czechy- Chorwacja (Split)

I do powyższego jeszcze jedno pytanie - gdzie kupować wniniety, czy na przejściach są jakieś oznakowane punkty sprzedaży?

Re: Winiety na trasie: Czechy- Chorwacja (Split)

Łatwiej i szybciej - mniejsze kolejki na bramkach w których płaci się kartą . Jednak przezornie jest mieć trochę Euro na drogę w wypadku jakiś awarii bramek CARDS.

Re: Winiety na trasie: Czechy- Chorwacja (Split)

Winieta czeska - na granicy - miesięczna 350 koron. Winieta austriacka 10-dniowa 7,9 euro i słoweńska tygodniowa 15 euro lub miesięczna 30 euro kupiona na stacji benzynowej w Austrii w Wilfersdorfie przed Wiedniem. Chorwacja - pierwsza bramka ( zjazd Lucko ) 42 kuny, druga bramka - zjazd przed

Re: Winiety na trasie: Czechy- Chorwacja (Split)

jedziemy od soboty do soboty wyjazd od nas planujemy w piątek czy na Słowenii wystarczy tygodniowa za 15 eur czy mus 30 -- Kiedywzięliśmy Cię na ręce,zrozumieliśmy jak bardzo zmieniłaś nasz świat na lepsze

Re: Winiety na trasie: Czechy- Chorwacja (Split)

winieta w czechach 1 miesiac - 70 zł austria 2x 10 dni 94 zł słowenia 1 miesiac 30 euro i chorawcja na autostradzie za bramki pozdrawiam nie kupuj duzo euro( jedynie na nocleg ) lepiej miec polskie złotówki ,wynienisz na mijscu na kuny

Re: Winiety na trasie: Czechy- Chorwacja (Split)

Nie zauważyłem ze jedziesz do Splitu przejazd autostradami chorwackimi ok. 200 kun płacisz na dwa razy najpierw w Zagrzebiu a później koło Splitu. Jak dobrze pamiętam to płaciłem najpierw 45 kun a później 152.

Winiety na trasie: Czechy- Chorwacja (Split)

wybieram się pierwszy raz samochodem do Chorwacji i mam prośbe do forumowiczów o informację jaki jest koszt winiet 30 dniowych w Czechach, Austrii, Słoweni i Chorwacji. Może ktoś ma aktualne dane. I jeszcze jedno , jaki jest przybliżony koszt przejazdu autostradami w Austrii, Słowenii i

Rejs jachtem - Chorwacja one-way Dubrownik-Sukosan

Zapraszamy do spędzenia wrześniowego tygodnia pod żaglami. Popłyniemy niezwykłą trasą Dubrownik-Sukosan i odwiedzimy najpiękniejsze miejsca w Chorwacji: m.in.: historyczny Sibenik, Hvar, Korculę, "kamienne miasto" Dubrownik oraz wiele innych. Dobremu wypoczynkowi będą sprzyjały ciepłe

Re: Winiety na trasie: Czechy- Chorwacja (Split)

W tym roku jechałem do Chorwacji przez Znojme i ominęłam odcinki płatne w Czechach. W Austrii przed wjazdem na autostradę winetę 10 dniową w cenie 7,90 euro kupiłem na stacji paliwowej natomiast winetę słoweńską 30 dniową w cenie 30 euro kupiłem na ostatniej stacji przed opuszczeniem terytorium

Trasa Poznań - Chorwacja Vodice

Wybieram się w tym roku pierwszy raz do Chorwacji. Prosze was o podanie trasy z Poznania do Vodic (środkowa Dalmacja )i jeśli to mozliwe to koszt winet jakie obowiazują w poszczególnych krajach np. Słowenia (35euro). No i oczywiście ceny ropki. Dzięki!!!!

Re: Wyspa KRK- najlepsza trasa z południowej Pols

sęk w tym , że trasę przez Słowację i Węgry znam, a tamtych nie i troszkę mam stresy przed nieznanym :) 18 h jechaliśmy do Baśkiej Vody tamtędy i z tego co pamiętam to wychodziło jakoś po 6 h jazdy łącznie przez te dwa kraje więc nie ma tragedii ok 1,5-2 h z Krakowa do Jabłonki a cała reszta to już

Rejs Chorwacja one-way Sukošan- Dubrownik

rejsu: 1790 pln/os. Podstawowe szkolenie żeglarskie w cenie. Szczegółowe informacje: zeglowanie.net/rejsy/zobacz/chorwacja-one-way-sukoan--dubrownik/plan-i-trasa/ Tortuga Sailing – www.zeglowanie.net info@zeglowanie.net +48 603 054 647 +48 603 654 753

Rejs Sylwestrowy Chorwacja Wenecja 27.12.2014 - 3.01.2015

27.12.2014 (sobota), 17:00, Pula (Istria, Chorwacja) Zakończenie rejsu: 3.01.2015 (sobota), 9:00, Pula (Istria, Chorwacja) Trasa rejsu: Pula - Izola - Triest - Wenecja - Ravenna - Porec - Rovinj - Pula Ucieknij zimie - baw się świetnie w Sylwestra na jachcie! Rejs obejmuje trasę począwszy od Izoli

Re: Jazda samochodem na wakacje do Chorwacji

,winiet i noclegu na trasie A jak się dopsze zakupi to nawet taniej.... www.mlecznepodroze.pl/2014/05/06/groupon-chorwacja-zadar-199pln/ Ale to wszystko przecież nie możliwe... Ksiadz Anatol

Majówka: Rejs Słowenia-Chorwacja-Włochy (Wenecja)

- Rovinj - Chioggia - Wenecja - Caorle - Grado – Portoroz Jacht: Doufur 44 Cena rejsu LAST MINUTE: 1180 pln Szczegółowe informacje: zeglowanie.net/rejsy/zobacz/majowka-slowenia-chorwacja-wlochy---2-dni-w-wenecji/plan-i-trasa/ Tortuga Sailing - www.zeglowanie.net info@zeglowanie.net +48 603 654

Trasa Słowacja - Węgry - Chorwacja ??

Witam, Widze że temat często jest poruszany ale nikt nie dal jeszcze wyczerpującej odpowiedzi. Trasa ta wydaje mi sie bardziej ekonomiczna, na istrie mam po pierwsze 100km blizej po 2 napewno korki bedą lżejsze o ile wogole beda. Czy ktos jezdzi ta trasa. Proszę o pomoc gdyz niedlugo wyjzezdzam i

Nocleg na trasie Warszawa Chorwacja

Czy ktoś może polecić jakieś spanie w miarę przystępne cenowo w okolicach Mikulova(Czechy)? Zdaję sobie sprawę z tego że przy granicy może być drogo w takim razie mogło by być coś wcześniej,na odcinku Brno-Mikulov. Boję się że w Austrii te ceny będą znacznie wyższe.

Którędy jechać

Witam. Za około miesiąc ruszam samochodem do Chorwacji, a dokładnie na wyspę Krk. Zastanawiem się którędy jechać. Wybrałem już wariant Polska - Czechy- Austria - Słowienia - Chorwacja. Google podpowiada żeby przekraczać granice z Czechami w Goryczkach i jechać drogą A1. W internecie znalazłem opis

zawioze Cię w dowolne miejsce w Polsce i w Unii

Kiedy chcesz i na jakiej trasie chcesz. Mam duże doświadczenie za kierownicą , rozpoznane trasy po Polsce i po Unii w kierunkach Włochy - Chorwacja -Francja -Austria - Czechy - Słowacja Rumunia, nowy samochód średniej klasy. Mieszkam w Markach. Ceny totalnie umowne - czas podróży bez znaczenia .tel

Re: Pierwszy raz do Chorwacji

Ja jechałem przez Słowację i Węgry i trasa była całkiem ok. Oczywiście przez Słowację nie jechało się mega fajnie ale nie było tragedii. Polecam fajny opis trasy na stronie www.traveltips.pl/2012/04/15/chorwacja-2/

Re: Trasa Słowacja - Węgry - Chorwacja ??

Niestety nie dostałem jeszcze maila :( Moze napisz swojego to ja odrazu skrobne moj numer :) pozdrawiam i dzieki za chec pomocy :)

Re: Trasa Słowacja - Węgry - Chorwacja ??

Nusik: Czy mogłbym Cie prosic o informacje zwrotna z trasy SMS'em :)?? jesli tak to napisz na maila mistrzszopen@poczta.onet.pl, przesle swoja komorke wtedy :)

Re: Trasa Słowacja - Węgry - Chorwacja ??

> prostu pojade w 1 strone faktycznie przez Węgry i zobacze jak to wyjdzie dokladnie pamietaj jednak ze balaton jest bardzo popularny i te miejscowosci ciaaaaaaagna sie dlugo :-)

Re: Trasa Słowacja - Węgry - Chorwacja ??

Trasa Opole-Cieszyn-Czechy(zwykła bez opłat)-Słowacja-Węgry(zwykła droga przy Balatonie)-Przejście Lentaye do Chorwacji(tu zaczyna się autostrada chorwacka)-Split. W zeszłym roku czas przejazdu 11 godzin. Przejazd nocny, bez zbytniego przekraczania przepisów. Polecam trasę! W tym roku również

Re: jakie opłaty za autostrady w drodze do chorwa

Jeśli inna trasa ci nie przeszkadza tzn. przez Słowację i Węgry to ciekawy i dokładny opis trasy można znaleźć na tej stronie : www.traveltips.pl/2012/04/15/chorwacja-2 Sam udając się do Chorwacji korzystałem z tego opisu :)

Re: Nocleg na trasie Warszawa Chorwacja

kolega mi powiedział że podobno przez Słowenię winieta kosztuje 35 Euro. strasznie drogo,czy to prawda? którą trasą jechaliście?

Re: Trasa Słowacja - Węgry - Chorwacja ??

Moze i jest ekonomiczna ale nie jest bezpieczniejsza . Trasa jest popularna dla tych ktorzy chca zrobic sobie postoj nad balatonem albo maja interesy w bosni albo jada do czarnogory Zazwyczaj w normalnych warunkach jest tez sporo dluzsza czasowo co ma znaczenie jesli jedzie tylko jeden kierowca

Re: Trasa Słowacja - Węgry - Chorwacja ??

W moim przypadku wyjazd z Krakowa, miasto docelowe to Rabec. Coraz bardziej sie przekonuje do Węgier i tamtędy pojade. Jak wróce zdam szczegółowo co i jak :) Dzieki za info o winietkach na Węgry. Tylko gdzie je kupić, z Madziarami ciezko sie bedzie chyba dogadac :/ a jeżeli jedzie się wzdłuż Balaton

Re: Trasa Słowacja - Węgry - Chorwacja ??

A jeszcze pytanie. Na Słowacje kupuje się winietke jak rozumiem. Może zna ktos cene ?? A jak z Węgrami ? Tam tez cos trzeba płacić ?? I jesli bede chciał tankować na Węgrzech, to gdzie najlepiej ?? Jeśli chce się płacić gotówką to walutą węgierską ??

Re: Trasa Słowacja - Węgry - Chorwacja ??

Bezpieczniejsza w sensie ze jadac autostrady prawdopodbienstwo trafienia np pijanego rowezysty jest mniejsze niz jadac droga jednojezdniowa dwukierunkowa . Inaczej tez meczy sie kierowca jadac autostarda a inaczej zwykla droga uwazajac ograniczenia i zawalidrogi przed nim

Re: Trasa Słowacja - Węgry - Chorwacja ??

Z Krakowa to chyba też lepiej lecieć w kierunku na Bratysławę i potem na Szombately. Trasa przez Węgry jest bezpłatna. Owszem w dzień jest duży ruch i masa Tir-ów. Ale nocą spokój i cisza. Przez Budapeszt to niepotrzebna strata czasu. Nawet w nocy można pobłądzić. Autostrady przez Węgry należą do

Re: Trasa Słowacja - Węgry - Chorwacja ??

mam nadzieję). Tak na 2 siupy. Nie spieszy mi się. Pierwszy raz na tak długą trasę, jeden kierowca. Zobaczymy co mi z tego wyjdzie :o)

Re: Trasa Słowacja - Węgry - Chorwacja ??

No ale to wszystko pod warunkiem ze nie bedzie na Slowenii korkow jak i przez wspanialymi tunelami juz w Chorwacji. Jezeli brac pod uwage ten fakt to moze sie okazac ze trasa przez Wegry jest duzo szybsza. Na Via Michelin pokazuje czas drogi do Rabec okolo 12 godzin, w sumie 963 km. Plus jakies

Re: Nocleg na trasie Warszawa Chorwacja

Ostatnio z Wawy do Chorwacji jechałem przez Słowację, połowa trasy wypadła mi pod Żliną nocowałem w Rajeckich Teplicach - miejscowość turystyczna nie ma problemów z noclegiem jest też kemping. Potem już tylko autostradami na miejsce.

Re: lodówka turyst.12v-230v, którą wybrać

allegro.pl/lodowka-turystyczna-samochodowa-12-230v-24l-hit-i3185326208.html o taka mam - sprawdziła sie w trasie Polska-Chorwacja, trasa 23h, na miejscu też bywała podłączana ja jestem zadowolona, pojemnośc dla mnie tez OK

Re: Nocleg na trasie Warszawa Chorwacja

Czesc, dwa razy nocowalem w Grazu w Oekotel www.oekotel.com/cms/index.php?option=com_content&task=view&id=16&Itemid=19 nie jest drogo i ze sniadaniem. w 2006 byla nawet na recepji pani mowiaca po polsku gdyz motel jest popularny wsrod Polakow. lepiej zadzwonic i zmowic pokoj. Pozdr

Re: Trasa Słowacja - Węgry - Chorwacja ??

ta debata jest bez sensu, bo wszystko zależy od punktu startu oraz punktu docelowego. Nie jest bez znaczenia, czy startujesz a Wa-wy, Poznania czy Szczecina, czy z Lublina, Rzeszowa czy Kraka. Dla naszych landów wschodnich trasa słowacko-węgierska jest optymalna. sam jeżdżę nią od 2000 roku

Postojna Jama

Nasza Chorwacja < zapraszam, trasa i nocleg (pokllikaj) Pozdrawiamy,

Re: Nocleg na trasie Warszawa Chorwacja

Prawda, prawda...i słone kary za brak tej winietki. Winietka jest na pół roku i jakoś nie przyszło im do głowy, że na tak długo przeciętny turysta jej nie potrzebuje. Albo może jednak jest to nawet zamierzone bo kierując się pomysłem wprowadzenia winietek na przykładzie Austii, nie mogło ujść im

Majówka 2014 : Chorwacja, Hvar, Krka, Bisevo 26.04.2014 - 3.05.2014

Majówka 2014 : Chorwacja, Hvar, Krka, Bisevo 26.04.2014 - 3.05.2014 Rozpoczęcie rejsu: 26.04.2014 (sobota), godzina 17:00, Trogir (Chorwacja) Zakończenie rejsu: 3.05.2014 (sobota), godzina 9:00, Trogir (Chorwacja) Trasa rejsu: Trogir - Bisevo - Komiza - Hvar - Stari Grad - Sibenik - Wodospady Krka

Re: Z Wrocławia do Chorwacji autem (okolice Split

Proponuję trasę autostradami na Czechy (Olomouc, Brno, Mikulov) Austria (Wiedeń, Graz) Słowenia (Maribor, Ptuj) Chorwacja (Zagrzeb, autosttadą do Sibenika) Koszt winietek i chorwackiej autostrady około 500 - 550 zł. (w dwie strony)

Re: Wyspa KRK- najlepsza trasa z południowej Pols

Obawiam się, że w takim razie mamy problem. nie za bardzo wierzę w to, że "ok 1,5-2 h z Krakowa do Jabłonki a cała reszta to już Chorwacja," Od jakiegoś czasu, a raczej od zawsze raczej, Polska z Chorwacja nie graniczy, więc jadąc przez Jabłonkę mozna dojechać do Słowacji a nie Chorwacji

Re: Ogólny koszt wakacji w chorwacji samochodem

Mi w roku 2013 wakacje własnym samochodem w Chorwacji wyszły tak: dojazd i powrót (paliwo, opłaty drogowe, mosty, tunele, vinety... około 1500-1700 zł w obie strony Kołobrzeg-Krk) Trochę informacji o tym i o mozliwych trasach brałam z tego forum www.chorwacja24.info/forum/dojazd-samochodem i

Re: Podróż do Dalmacji

Gość: swjafo IP: *.adsl.inetia.pl 10.01.12, 12:05 Proszę o rade jak najlepiej, najtaniej i najszybciej przejechać trasę z Dolnego Śląska do Dalmacji( okolice Dubrownika) .Czy jechać przez Austrię i Słowenię czy też przez Czechy , Słowację... Chorwacja wiecznie żywa. różne lata < INFO >

Re: Częstochowa-Chorwacja

Właśnie jestem w Chorwacji i jechałem tą trasą. Winietkę kupujesz na pierwszej stacji Shell w Czechach, można również za korony kupić winietkę 10 dniową na Austrię (polecam kupić nie trzeba kupować w Austrii). Później Słowenia 15 euro (7 dni) lub 30 euro (14 dni), Chorwacja płacisz na bramkach (jak

Re: Podróż do Dalmacji

W roku 2012 jechaliśmy z okolic Mysłowic przez Dolny Śląsk.. i dalej... a tu dokładniejszy opis trasy - ze zdjęciami www.cro.pl/naturystyczna-chorwacja-alpejska-austria-no-i-niemcy-t38631.html Miłego oglądania - może sie przyda :)

Re: Trasa Tychy-Primosten

Najlepsza i najszybsza trasa < polecam Nasza Chorwacja < poklikaj, info

Re: Chorwacja - 3 miejsca 21 - 28 września

Jestem b. zainteresowana -na razie mogę zgłosić sie sama -z innymi trudniej dogadac sie na szybki wypad ale moze ktos sie zbierze. Jestem z Łodzi, 53, lubie ruch , wysilek ale nie jestem ani zeglarka ani pływaczką -no chyba ze kajak -ostatnio wypad na 7dni :) Chorwacja mi sie marzy od dawna bo nie

Re: Dziewczyny z Katowic-03.08-spotk.

Tak sama z 2 dzieci :-) jadę wczesnie rano, zakładam że do wieczora dojadę :-) jak pokonam tę trasę to wszędzie dojadę... marzy mi się Chorwacja...

Re: Do Splitu przez Budapeszt - czy ktos jechał?

Tu masz wszystko ładnie opisane: www.traveltips.pl/2012/04/15/chorwacja-2/ Przez Słowację i Węgry przejechaliśmy w nocy. Jadąc przez Słowację( ok. 120 km. najgorszy odcinek wyprawy ,nie licząc jazdy przez Zieloną Wyspę ) widzieliśmy mnóstwo patroli policji i 4 wypadki. :( Od granicy słowacko

2 wolne miejsca - chorwacja 14-24/08/2014 !

vectra c kombi z 2008 roku. Średnie spalanie z ostatniej chorwacji - 5,8L / 100km (4500 km trasa plus baaardzo ładny objazd po chorwacji) Jedziemy do Makarskiej. Jeden dzień plaża - drugi jedziemy np dubrownik, krk, split, plitvickie. Oczywiście nikt Was nie zmusza - pojedziemy sobie sami - ale

Re: Jazda samochodem na wakacje do Chorwacji

Napiszę na podstawie własnego, skromnego doświadczenia. Byliśmy w tym roku na urlopie zorganizowanym po raz pierwszy na własną rękę. Nie była to akurat Chorwacja ale Hiszpania. Od początku nie braliśmy pod uwagę jazdy samochodem, nie chcieliśmy tracić 4 dni z urlopu na jazdę. Poza tym koszty jazdy

Re: Jazda samochodem na wakacje do Chorwacji

Ja świetnie liczę i lot do Dubrownika kompletnie mnie nie interesuje. Mimo że byłam kilka razy, wyjazd z północnej Polski. Chorwacja jest tak blisko że samolot wykluczam. solange123 napisał(a): (...) Odnoszę wrażenie, że ludzie nie bardzo umieją liczyc. Wątek obok tyczył się wyprawy z Gdanska

Re: Pierwszy raz do Chorwacji

Witam, Jeśli do Chorwacji to tylko na własną rękę i właśnie najlepiej jechać samochodem. Ja polecam południową część kraju a zwłaszcza rejony małego choć niezwykle pięknego miasta Omis. Polecam stronę Chorwacja gdzie szczegółowo opisana jest trasa z Polski do Chorwacji itp.

Re: do Chrowacji przez Austrie - nocleg

My jedziemy też za Pomorza tą samą trasą. Czyli Niemcy (do granicy jakieś 3,5 h drogi), Austria (Salzburg właśnie), potem Słowenia i Chorwacja (jedziemy na Istrię). Nie wyobrażam sobie tłuc się przez całą Polskę naszymi drogami o wiadomym standardzie i fotoradarami co 200 m. Z tym, ze my nocujemy w

Re: Trasa w zasadzie obojętna ?

Po pierwsze do czarnogóry 1 raz jadę w chorwacji byłem 4 razy a trasy 10 - 12 h robiłem za jednym zamachem. Jeżeli pojadę trasą przez Węgry to na pewno nie przez bośnię (nie licząc okolic dubrownika) tylko raczej chorwacja. Po to wynaleziono forum żeby wymieniać się opiniami i swoimi

Re: Ile będzie trwała podróż? Bardzo proszę o pom

dzień ale bez noclegu) i Chorwacja (jeszcze zastanawiamy się nad regionem). Ile Ci tak średnio zajmuje dojazd tą trasą (Gdynia-Chorwacja)?

2 wolne miejsca w aucie - chorawcja od 14 do 24,08

problemu byśmy z żoną pojechali inną trasą by was zabrać. Wygodne, zadbane, serwisowane, bezpieczne i duże auto - opel vectra c kombi z 2008 roku. Średnie spalanie z ostatniej chorwacji - 5,8L / 100km. Zaznaczam, że jest to średnie spalanie, po trasie autko bierze mniej. Oczywiscie w gre wchodzi

Koszt winietek Czechy-Austria-Słowenia-Chorwacja

Dla zainteresowanych podaję koszt winietek na trasie do Dalmacji: Czechy - 440 CZK - 73 zł. (1 miesięczna) 310 CZK - 52 zł. (10 dniowa) Austria - 8,30 EUR - 35 zł. (10 dniowa) Słowenia - 15 EUR - 65 zł. (7 dniowa) 30 EUR - 130 zł. (1 miesięczna) Chorwacja - 250 KUN

trasa Makarska

dial30 napisał: ... Jaka trasa jest najlepsza (najbardziej ekonomiczna) jadać ze Śląska do Makarskiej? ... Nasza Chorwacja < trasa sprawdzona wielokrotnie Pozdrawiam,

Re: chorwacja z trójką dzieci pomóżcie:)

.Proponuje rozwazyc wyjazd do Czarnogory w okolicach Ulicnij,tam sa plaze piaszczyste ale przede wszyskim jest tanio.Na samym dojezdzie zostaje w kieszeni okolo 700 zlotyh w stosunku do trasy na Chorwacje.Zycze szerokiej drogi i milych wspomnien.

Re: Chorwacja za 5 tysięcy.Realne?

>zwłaszcza do Rovinj jazda przez Węgry to wycieczka turystyczno krajoznawcza a nie droga do celu. W ciagu jednej godziny różnicy miedzy Tarnowem a Rovinj ,w poszczególnych trasach (Czechy,Austria,Słowenia i trasą Słowacja ,Wegry,Chorwacja)zbyt wiele krajoznawczo sie nie pozna ;)

Re: Chorwacja - przejazd autokarem sezon 2013

Na tej trasie faktycznie jedzie autokar RafTrans, tą są ich autokary, RETMAN ma faktycznie cenę 600zł na system biurowy w Euroticket (to co sprzedają biura) online można kupić kurs za 479zł. Czyli żeby było jasne wszyscy sprzedają ofertę na ten sam autokar :) Operatorem na trasie jest Globtourist

CHORWACJA w maju - objazdówka

Hej, poszukuję koleżanki na wycieczkę objazdową autokarową po Chorwacji w dniach 20.05.2012 - 26.05.2012, ja k. lat 28 z pod Poznania www.matimpex.pl/impreza/chorwacja-autokarem-7-dni/trasa-glowna

Re: Powódź - bezpieczna trasa Chorwacja - Kraków

ja pol godziny temu wrocilem do warszawy. wyjechalem wczoraj z okolic omisa (Marusici). Jechalem przez Slowenie, Wegry, Slowacje do Warszawy. Jak wczoraj o 3 zaczelo lac w Szombothely to z przerwami padalo do poludniowej Polski. Podobno autostrada Split - Zagrzeb przejezdna.

Re: Powódź - bezpieczna trasa Chorwacja - Kraków

Ja wyjechałem z krakowa ok 17 i trasa przez slowacje i wegry w makarskiej bylem o 10. Droga powrotna (wieczorem wyjazd z CRO tez na noc...) tez bez problemu. Zadnych korkow, w nocy przez wegry i slowacje jedzie sie super, maly ruch a na autostradzie w CRO nie ma o tej godz zadnych korkow

Re: Hiszpania samochodem

Chorwacja jest 2x bliżej niż Hiszpania, na upartego zrobić można tę trasę od świtu do wieczora jeśli się np. mieszka na Śląsku. -- "robienie z siebie idioty jest bardzo cenione w internecie, robienie z kogoś idioty, też"

Czeski Cieszyn-Budapeszt-Szekszard-Osijek-Tuzla

Witam. Planuję wyjazd do Tuzli (Bosnia i Hercegowina) Jak w temacie ująłem największe miasta przez które najprawdopodobniej się będę przemieszczać. Trasa to dopiero zarys, który może ulec zmiania (byle żeby się dostać do Tuzli w Bosni) Trasę chcę zacząć od Czeskiego Cieszyna pociągiem do

Melanżbusem do Grecji

W bieżącym roku planujemy wyprawę na południe Europy chcemy odwiedzić takie kraje jak Austria Włochy San Marino Watykan Grecja Macedonia Serbia Chorwacja Węgry Słowacja ewentualnie Bułgaria Rumunia Ukraina. Trasa I ok. 7000 km Austria Włochy San Marino Watykan Grecja Macedonia Serbia Chorwacja

Re: Południowa Europa w 2 połowie sierpnia

trasie. Chyba jednak wybiorę wersję bliższą Austria/Włochy czy pn. Chorwacja. Jeśli jesteś poważnie zainteresowana, napisz na maila gazetowego, a na razie tak czy inaczej szukam jeszcze kogoś.

Re: ceny w chorwacji

Potwierdzam słowa przedmówców. Z roku na rok Chorwacja jeśli chodzi o stołowanie się w knajpach jest coraz droższa. W zeszłym roku przebywając w Stambule sądziłem, że już drożej nigdzie być nie może (z geograficznego punktu widzenia), Chorwacja okazała się strasznie droga, przynajmniej w okolicach

Re: Czarnogóra autem

A znasz forum na www.cro.pl? Tam jest całkiem sporo relacji z podróży po Bałkanach nie tylko po Chorwacji. 1. Szacunkowe czasu przejazdów to najlepiej podglądać sobie w którymś z planerów internetowych. Co do trasy to chyba najprościej dojechać do B-pesztu, potem na Mohacs, do Chorwacji, BiH, CG. Z

Re: CHORWACJA w maju - objazdówka

Hej, poszukuję koleżanki na wycieczkę objazdową autokarową po Chorwacji w dniach 20.05.2012 - 26.05.2012, ja k. lat 28 z pod Poznania www.matimpex.pl/impreza/chorwacja-autokarem-7-dni/trasa-glowna

Re: Spalanie na autostradzie

Witam Civic 1.8 3 tyś km .Wczasy Chorwacja .Jazda odcinki-- 90km/h, na Chorwackiej autostradzie( bajka ) szybko--chwilami 190--średnio 170 spalanie z całej trasy wyszło 7,4 l Kiedys pobawiłem się w eco jazde---droga z wisły do katowic spalanie wyszło 5,9 więc mozna i tak tylko strasznie dużo

Zresztą nie jedyny "żarcik"

Wątki: Jazda w ciemnie, a realna cena departamentu (14) Gość: małami Trasa do Zadar Chorwacja (2) fpaprocki Gdzie do Chorwacji z dzieckiem? (34) fpaprocki to podobny sposób 'żartowania"

chorwacja

Chorwacja

Położenie Chorwacji: Chorwacja znajduje się w południowo-wschodniej części Europy nad Morzem Adriatyckim. Chorwacja graniczy ze Słowenią, Węgrami, federacją Serbii i Czarnogóry, Bośnią i Hercegowiną oraz Włochami.

Pogoda w Chorwacji, kiedy jechać: Wybrzeże Chorwacji znajduje się w strefie klimatu śródziemnomorskiego, który w okresie letnim charakteryzuje się średnimi temperaturami ok. 30 °C. W czerwcu oraz wrześniu jest nieznacznie chłodniej - około 22 °C. Sezon turystyczny w Chorwacji zaczyna się w kwietniu i trwa do października.

Jak dotrzeć do Chorwacji: Autobusem, samolotem lub własnym samochodem.

Najpopularniejsze miasta, kurorty Chorwacji: Makarska, Vodice, Zadar, Klek, Kasteli, Crikvenica, Dubrownik, Split, Pula, Trogir, Zagrzeb, Hvar, Rijeka, wyspy m.in. Korcula, Pag, Krk, Cres, Brae.

Najpopularniejsze miasta, kurorty Chorwacji: Zlatni Rat na wyspie Brae. Vela Plaza w miejscowości Baška na wyspie Krk. Punta Rata i Berulija w miejscowości Brela, na Riwierze Makarskiej. Zrce Beach w mieście Novalija na wyspie Pag. Plaża Banje w Dubrowniku.

Atrakcje, zabytki, warto zobaczyć w Chorwacji: m.in. Dalmacja: Dubrownik, Zabytki Zadaru, Park Narodowy Paklenica, Park Narodowy Krka, Szybenik i Trogir, Pałac Dioklecjana w Splicie. Zagrzeb i okolice: Starówka w Zagrzebiu, Hrvatsko Zagorje, Varaždin. Chorwacja Środkowa: Twierdza w Karlovacu, Park Narodowy Jeziora Plitwickie. Istria: Amfiteatr w Puli, Bazylika Eufrazjana, Rovinj, Park Narodowy Brijuni. Kvarner: Wzgórze Trsat w Rijece, Riwiera Opatijska, Twierdza Nehaj w Senju, Park Velebit. Wyspy Kvarneru: Starówki Krku i Baški na wyspie Krk, Lubenice na Cresie. Wyspy Dalmacji: Pag, Park Narodowy Kornati, Plaża Zlatni Rat na wyspie Brae, Cesta na Hvarze, Miasto Korcula, Park Narodowy Mljet.

Najpiękniejsze plaże w Chorwacji: Zlatni Rat na wyspie Brae. Vela Plaza w miejscowości Baska na wyspie Krk. Punta Rata i Berulija w miejscowości Brela, na Riwierze Makarskiej. Zrce Beach w mieście Novalija na wyspie Pag. Plaża Banje w Dubrowniku.

Warto wiedzieć: Warto spróbować pysznych chorwackich przekąsek - małży w sosie czosnkowym, sera w oliwie, wędzonej szynki w białym winie z truflami, serów owczych z wyspy Pag, specjalnie wędzonej, a następnie suszonej szynki, zwanej prśut. W Chorwacji wytwarza się olejki zapachowe z naturalnie występującej tam lawendy lub rozmarynu. Można je kupić np. na bazarach, na straganach przy ulicy.

Bestsellery

Zdjęcia - chorwacja trasa