Z pasją o podróżach, wycieczkach i wyjazdach

Wszystko o:

paryż w dwa dni

Re: Rainbow Tours 'Paryż 6 dni' - czy ktoś był?

Właśnie wróciliśmy z wycieczki "Paryż 6 dni", organizowanej przez biuro Rainbow Tours. Zacznę od minusów: podróż z Wrocławia do granicy z DE zajęła nam jakieś 8,5 godz! Wyjazd z Wrocławia godz. 10:30, przekroczenie granicy ok godz. 19! Z Wrocławia udaliśmy się do Torzymia przez Leszno, co

Re: Rainbow Tours 'Paryż 6 dni' - czy ktoś był?

Witaj, też wybieram się na tę wycieczkę (26.07-31.07). Mam nadzieję, że wszystko wypali. Jedziesz w tym samym terminie?

Re: Rainbow Tours 'Paryż 6 dni' - czy ktoś był?

też jadę na tę wycieczkę za niedługo. Nie martwię się o program i pilotów, bo widzę dobre opinie, no i znam juz trochę pilotów RT, ale z wycieczek samolotowych :) a tu własnie zastanawiam się nad tą podrózą autokarem... jak te autokary? piętrowe? jest klimatyzacja? Ile trwała cała podróż PL - FR?

Re: Rainbow Tours 'Paryż 6 dni' - czy ktoś był?

Ile Euro poszło w sumie na osobę (posiłki, wstępy, itp. ), też jedziemy w lipcu i nie wiem ile zabrać kaski? Dzięki i pozdrawiam.

PARYŻ - dzień czwarty

Ten dzień był tylko w połowie do zagospodarowania... wymyśliłam sobie, żeby tę połowę dnia przeznaczyć na poznanie innego Paryża, Paryża, którego turyści nie oglądają... ruszyłyśmy na piechotę tzn. nie korzystając z kanałów(metro) przechodząc nad kanałem(wodnym) Saint-Martin w stronę dzielnicy

10 dni na Costa Brava + Paryż + Wenecja

Student Travel zaprasza: 10 dni na Costa Brava + Paryż + Wenecja Cena już od 1199 PLN Spędź niezapomniane wakacje w hiszpańskim kurorcie Loret de Mar oraz zobacz jedne z najpiękniejszych miast Europy! Oferta obejmuje: 9 noclegów w apartamentach w Loret de Mar Przejazd komfortowym autokarem

Re: Paryż Miasto Marzeń 8 dni z Rainbow Tours był

Jeśli to możliwe to bardzo proszę chociaż o krótki opis jakie wrażenia ponieważ niedługo wyjeżdżam i jestem bardzo ciekawa :)

Paryż po drodze do Londynu na 1 dzień-jest sens?

W kwietniu jedziemy z rodziną do Londynu i wpadłam na pomysł, żeby po drodze pokazac rodzicom Paryż. Jedziemy samochodem. Szukam hotelu blisko centrum: 6-7 dzielnica, lub okolice Opery. Kiedyś mieszkałam w 7 i było wspaniale, ale widzę , że ceny się zmieniły. Moze inna dzielnica jest również godna

Re: Paryż Miasto Marzeń 8 dni z Rainbow Tours był

Czy ktoś był w roku 2013 na tej wycieczce? Jakie wrażenia ? Zastanawiam się czy coś się zmieniło w organizacji tej wycieczki ? Niestety na tym forum są same wypowiedzi z wcześniejszych lat.

Hiszpania 12 dni + Paryż, Monte Carlo i Wenecja

Chodzi mi o wycieczkę do Hiszpanii (Lloret de Mar) ze zwiedzaniem Paryża, Monte Carlo i Wenecji w terminie 13.06.2013 -24.06.2013.

Re: PARYŻ - dzień trzeci

eeech, co tam cena, przecież zapłaciłybyśmy i więcej...bo nas tak cisnęło :D -- http://i46.tinypic.com/117wpyd.jpg AL

Re: PARYŻ - dzień drugi

Coś w tym jest, z tym królikiem, po naszym spotkaniu natychmiast naplotkowałam;-) do Maseczki, że jesteś kuschelig :D:D:D -- http://i46.tinypic.com/117wpyd.jpg AL

Re: PARYŻ - dzień drugi

noooooooo, brzmi po krolewsku... :-) -- http://i56.tinypic.com/vrexj4.jpghttp://i55.tinypic.com/155l1f8.gif http://i56.tinypic.com/vrexj4.jpg..maska

Re: PARYŻ - dzień drugi

"panstwo Zorro"....pojechali do Wersalu....:D:D:D Jak to brzmi.....:D:_D:D:D:D:D .......................................................:piwo:...................................................................... -- www.youtube.com/watch?v=H7haiWeUNYY

Re: PARYŻ - dzień trzeci

powiem tak: lokal wygladal przyzwoicie, w koncu do byle knajpy bysmy nie weszly.... :-) -- http://i56.tinypic.com/vrexj4.jpghttp://i55.tinypic.com/155l1f8.gif http://i56.tinypic.com/vrexj4.jpg..maska

Re: PARYŻ - dzień trzeci

normalna...jak wszedzie...u nas na autostradzie jest drozej...bo 70 centow, z tego potem te 50 centow mozesz rozliczyc jesli cos kupisz... pod kreska wychodzi taniej - ale to tylko autostrada.... -- http://i56.tinypic.com/vrexj4.jpghttp://i55.tinypic.com/155l1f8.gif http://i56.tinypic.com/vrexj4.jp

Re: PARYŻ - dzień trzeci

Maseczko, zapomniałaś o ważnym szczególe. Chyba pamiętasz, że zanim weszłyśmy na bulwar Saint-Germain byłyśmy zmuszone odwiedzic Les Deux Magots w bardzo ważnej, niecierpiącej zwłoki sprawie...... Najsławniejsi tam siadywali, my po prostu posiusiałyśmy za 50 centów każda - zupełnie przyzwoita cena :

Re: PARYŻ - dzień pierwszy

Witajcie :-) Poczta nie nadąża za siecią....dopiero dziś odebrałam piękną kartkę z pozdrowieniami z Paryża od naszych podróżniczek :-) Dziękuję - AL, Maseczko :-) Za kartkę i pozdrowienia, a przede wszystkim pamięć, serdecznie dziękuję :-) Dalszych podróżniczych wrażeń Wam życzę :-) Pozdrowienia z

Re: PARYŻ - dzień drugi

niestety Zorro musial sam powozic... stangreta zabraklo :-D -- http://i56.tinypic.com/vrexj4.jpghttp://i55.tinypic.com/155l1f8.gif http://i56.tinypic.com/vrexj4.jpg..maska

Re: PARYŻ - dzień drugi

A mnie smakowala wysmienicie, bo mialam juz dluuga papierosowa przerwe i naprawde chcialo mi sie pic.... :-) -- http://i56.tinypic.com/vrexj4.jpghttp://i55.tinypic.com/155l1f8.gif http://i56.tinypic.com/vrexj4.jpg..maska

Re: PARYŻ - dzień drugi

Muzeum Guimet zrobiło na mnie wielkie wrażenie, wspaniałe eksponaty, nieprawdopodobna chińska porcelana i szafy, o których istnieniu nie miałam pojęcia. A kawa z widokiem na Łuk smakowała tak samo, jak każda inna w Paryżu :D -- http://i46.tinypic.com/117wpyd.jpg AL

Re: PARYŻ - dzień pierwszy

a wiesz, ze jakos mnie to nie dziwi... :-) -- http://i56.tinypic.com/vrexj4.jpghttp://i55.tinypic.com/155l1f8.gif http://i56.tinypic.com/vrexj4.jpg..maska

Re: PARYŻ - dzień pierwszy

p.s. a moze z ktoryms z tych rycerzy.... ;-) -- http://i56.tinypic.com/vrexj4.jpghttp://i55.tinypic.com/155l1f8.gif http://i56.tinypic.com/vrexj4.jpg..maska

Re: PARYŻ - dzień drugi

To wszystko to nic, ale gdyby Pani Zorro nie znala Paryza tak dobrze, to zaden system nawigacyjny by nam tam nie pomogl... i taka jest prawda... przeciez w koncu i tak musiales wylaczyc to gadajace pudelko, bo nas tylko w coraz wieksze korki pchalo... :-) -- http://i56.tinypic.com/vrexj4.jpghttp://

Re: PARYŻ - dzień pierwszy

z tego co teraz widze, to byl tylko malenki fragment cmentarza, ktory ogladalysmy z mostu...po przeciwnej stronie widok bylby zapewne zgola inny...ale ruch na moscie byl taki, ze nie chcialysmy juz tam przechodzic.... -- http://i56.tinypic.com/vrexj4.jpghttp://i55.tinypic.com/155l1f8.gif http://i56

Re: PARYŻ - dzień pierwszy

A uliczki na Montmartre wiodą pod górkę i tu zaczęły się jęki Maseczki. Podejrzewam, że gdyby nie zapowiedź imprezy i dużej ilości doskonałego wina nie dałaby się tak gonić wzdłuż i w poprzek i po schodach. Żartuję. Wiem, że Maseczka narzeka, ale idzie równo, bo tak jak i ja zwiedzać lubi :D -- htt

Re: PARYŻ - dzień pierwszy

No tak, AL...nie wiem czy jeszcze nie doszlas do siebie po tej ilosci wina, czy co jest przyczyna tego poplatania...narzekac to ja zaczelam w polowie trzeciego dnia...bo wiedzialam, ze wieczor bedzie wyczerpujacy... A pamietasz jak chcialas wzniesc toast razem z Sacre Coeur? O prosze.... http

PARYŻ - dzień pierwszy

Kiedy wsiadlam do pociagu, AL miala juz za soba calkiem niezly kawalek trasy...6 godzin...przed nami bylo jeszcze dwie i pol godziny....w glowie mialam mniej wiecej plan pierwszych dwoch dni i kolejne elementy, ktore trzeba bylo jakos poukladac....te dwie godziny wystarczyly nam zeby dopracowac

Re: PARYŻ - dzień pierwszy

Droge powrotna z Montmartre wyznaczylysmy sobie przez dzielnice Pigalle, zeby zobaczyc Moulin Rouge, jak wyglada noca...po drodze wpadlysmy do jakiejs piekarni po bagietke i tak zajadajac te bagietke kierowalysmy sie na Pigalle... przechodzac przez wiadukt koncem oka zarejestrowalam stojace tuz nade

PARYŻ - dzień piąty - ostatni

ostatniego dnia, w ktorym moglybysmy przeciez spac przynajmniej do 10, wstalysmy wczesnie bo o 7, wypilysmy zaparzona przez AL kawe, makijaz...popakowalysmy tez nasze rzeczy, zeby potem juz tylko wrocic po bagaz i ruszylysmy na „zakupy”... Zakupy... przede wszystkim do Fragonarda... nigdzie poza

Re: PARYŻ - dzień pierwszy

nazwie francuski artysta Frederic Baron uwiecznil na scianie najwazniejsze slowa "kocham cię" w 311 jezykach. Kazdego roku w dniu Sw.Walentego wylatuje z tego miejsca w niebo 311 bialych golebi... To wlasnie tutaj...:-) forum.gazeta.pl/forum/w,101385,129776248,129783014,Re

PARYŻ - dzień drugi

pojechali do Wersalu, zeby uciec od korkow – tylko my mialysmy jeszcze w planie tego dnia obejrzenie muzeum Guimet i kilka innych punktow w programie... Spotkanie, mysle, ze dla wszystkich bylo sympatyczne... ale co ja...ja juz Zorro i jego Zone spotkalam w maju...ha...i juz wlasciwie ustalilismy

PARYŻ - dzień trzeci

Kolejny dzien przeznaczylysmy na centrum Paryza...tzn. tam gdzie wszystko sie zaczelo, to najstarsza czesc Paryza... Île de la Cité...postanowilysmy zaczac od Sainte-Chapelle przed ktora zawsze zbieraja sie ogromne kolejki... kolejki? Przeciez nie do kas...ale o tym przekonalysmy sie do

Paryż samolotem, 5 dni za 950 zł czy warto?

. 14 godzin Pozdrawiam Harmonogram wyjazdu: 1 dzień Zbiórka na lotnisku 2 godziny wcześniej, przelot do Paryża, transfer do hotelu, złożenie bagaży w depozycie, przejazd do centrum. Zwiedzanie Paryża: spacer ulicami miasta, m.in.: Champs Elysee, wejście na Łuk Triumfalny. Przejazd do hotelu

Paryż 6 dni dla wygodnych z Rainbow

Paryż 6 dni dla wygodnych z Rainbow Tours proszę o opinie tych którzy już byli na tej wycieczce. Z gory dziekuję.mako

PARYŻ - dzień piąty - na picasa

i w ten sposob dotarlam do konca... picasaweb.google.com/100165155499554484192/Paris13102011 sama widze, ze do pieciu dni wrazen - jestem w stanie to poskladac... przez 7 dni Anatolii, do dzisiaj sie jeszcze nie przekopalam... :-) A AL?... niech doda cos od siebie -- http://i56.tinypic

PARYŻ - dzień czwarty - na picasa

Paryz widziany z nieco innej strony picasaweb.google.com/100165155499554484192/Paris12102011 -- http://i56.tinypic.com/vrexj4.jpghttp://i55.tinypic.com/155l1f8.gif http://i56.tinypic.com/vrexj4.jpg..maska

PARYŻ - dzień trzeci - na picasa

No... jesli to kogos zainteresuje, moze sobie obejrzec - sporo tego bylo, totez mi tak latwo nie poszlo... a i to sporo zostalo... ;-) picasaweb.google.com/100165155499554484192/Paris11102011 -- http://i56.tinypic.com/vrexj4.jpghttp://i55.tinypic.com/155l1f8.gif http://i56.tinypic.com/vrexj4.jpg..

PARYŻ - dzień pierwszy - na picasa

Ufff...sie udalo - poukladac to jakos... :-) picasaweb.google.com/100165155499554484192/Paris9102011 -- http://i56.tinypic.com/vrexj4.jpghttp://i55.tinypic.com/155l1f8.gif http://i56.tinypic.com/vrexj4.jpg..maska

PARYŻ - dzień drugi - na picasa

Z trudem ale udalo mi sie przekopac przez 20 tysiecy fotek i jeszcze kilka ;-)... ufff...skrocilam i wiekszosc wyrzucilam...ile mozna ogladac Wieze Eiffla? ale co ja na to moge, ze gdzie sie nie obrocic, to gdzies jest... ;-) picasaweb.google.com/100165155499554484192/Paris10102011 -- http://i56.

PARYŻ - dzień trzeci - bilety wstepu

bilet wstepu do Sainte-Chapelle http://img515.imageshack.us/img515/5930/image03w.jpg http://img214.imageshack.us/img214/5220/image07vq.jpg 8€ byly tam jeszcze inne bilety, ale gdzies sie zapodzialy... jedno jest pewne: Paryz do zwiedzania jest tanszy niz Lizbona, czy Barcelona(cztery lata

PARYŻ - dzień czwarty - cz.II

Tak... ten dzien musial zostac podzielony na dwa etapy...zwykle rano wychodzilysmy z hotelu i dopiero wieczorem docieralysmy z powrotem...tego dnia trzeba jednak bylo zmienic garderobe, poprawic makijaz... zabrac zaproszenia, wino...a i tak mialysmy jeszcze w planie co nieco obejrzec, specjalnie

Re: paryż 4 dni samolotem z Rainbow - ktoś był?

czy naprawdę nikt nie był z Rainbow na tej wycieczce? mają terminy sylwestrowe tego wyjazdu, wygląda, że zwiedza się dużo, ale...może zimą to jednak nie najlepszy pomysł...? sama nie wiem...z tego, co widzę na ich stronie do Paryża mają dużo wycieczek a z opinii tutaj na forum raczej są pozytywne, t

Paryż...na 1 dzień-jest sens?

Na mapę "nałożyłem" transport publiczny + hotele < zerknij, wybieraj i przebieraj wg potrzeb. Uwaga, ta mapa a zwłaszcza linie transport publiczny działa TYLKO na odpowiednim poziomie. Przybliżanie polecam oddalenie mapy nie zalecam. Pozdrawiam, ...może będą przydatne nasze miejsca z

Re: PARYŻ - dzień czwarty - na picasa

I wiesz, Maseczko, ten inny Paryż był najciekawszy. Może dlatego, że wszystko pozostałe już znałyśmy. -- http://i46.tinypic.com/117wpyd.jpg AL

Sylwester Paryż 4dni WAWA-ŁÓDŻ-POZ

gruper.pl/x.php/1,11094/Podroze-Biuro-Turystyki-Master-Tur-4-dniowy-pobyt-w-Paryzu-polaczony-ze-zwiedzaniem-oraz-huczna-zabawa-sylwestrowa-u-stop-Wiezy-Eiffla.html Mam zakupione 2 miejsca, Ja 30+ z WAWY.

Re: PARYŻ - dzień czwarty - na picasa

ktorzy wysypuja sie z autobusow i to zeby z jednego autobusu, to pol biedy, ale to podjezdza ich jednoczesnie dziesiatki... -- http://i56.tinypic.com/vrexj4.jpghttp://i55.tinypic.com/155l1f8.gif http://i56.tinypic.com/vrexj4.jpg..maska

Re: PARYŻ - dzień czwarty - na picasa

jasne, ze tak... ale najlepsze sa te na ktorych nie spotyka sie tabunow turystow... -- http://i56.tinypic.com/vrexj4.jpghttp://i55.tinypic.com/155l1f8.gif http://i56.tinypic.com/vrexj4.jpg..maska

PARYŻ - dzień czwarty - cz.II - na picasa

No tak... fotograf ze mnie taki o... totez nie wszystkie fotki nocne sa ok...czy ja juz zaznaczalam, ze nie mam ambicji na fotografa, ani na fotografie artystyczne? bo jesli nie - to teraz to podkreslam... ;-) nie krepujcie sie...mozecie krytykowac bez umiaru.... :-) W koncu nie fotki sa wazne... a

Re: PARYŻ - dzień czwarty - na picasa

A ja, lubie wlasnie chodzic nieutartymi przez wszystkich turystow sciezkami...innymi niz wytyczone - spotykac ludzi, nie tych wylazacych jak szczury z kanalow, wysypujacych sie calym tlumem....ale tych zyjacych spokojnie bez pospiechu, z dala od miejskiego zgielku. A pamietasz jak juz mialysmy opusc

Paryż w 5 dni :)

Żeby nie było tak, że na forum wątki zaczynają się zawsze od pytań, ja rozpocznę od sprawozdania. W sierpniu spędziliśmy w Paryżu 5 pięknych dni, chwaląc sobie swobodę jaką dało nam metro i karnety. Sieć metra jest bardzo gęsta i bardzo często kolejki jeżdżą. Jest też świetnie opisana, są linie

Re: Paryż na 5-7 dni, jaki tani hotel wybrać?

Polecam formule 1, Dobry, tani hotel, nie za wysoki standard ale za ta cene jest ok. Poza tym niemal wszytskie sa bliskko stacji metra wiec wszedzie szybko sie dojedzie. W tej cenia, na nocleg jak najardziej mozna polecic. Tanie bilety lotnicze

Paryż 4dni Sylwester z grupona 29.12-02.01

Witam, Czy ma ktoś ochotę na wyjazd z Warszawy autobusem do Paryża i spędzenie sylwestra. Mam 32lata.Pozdrawiam Czekam na info: asi_o@wp.pl

Re: Paryż samolotem, 5 dni za 950 zł czy warto?

Nie warto.Nie z tym biurem.Biuro odwołało wyjazd na 4 dni przed wylotem,był wielki problem z oddaniem pieniędzy,Pani właścicielka biura kłamie i zwodzi.Nie polecam nikomu,lepiej wybrać się do Paryża z jakimś większym solidnym biurem.

Re: Paryż na 5-7 dni, jaki tani hotel wybrać?

No właśnie, po każdym wyjściu toalety same się czyszczą, więc skąd ten brud... może system był uszkodzony. Ja miałam czysty pokoik, sprzątany codziennie i wymieniane ręczniki. Fakt, że wysoko, na 4 chyba piętrze

Re: Paryż samolotem, 5 dni za 950 zł czy warto?

Nie było warto, bo to nie był Paryz, tylko głębokie przedmieścia. Za dojazdy z 5 strefy 30 Euro, ze o straconym czasie nie wspomnę.

Re: Paryż samolotem, 5 dni za 950 zł czy warto?

Czyli udało się w końcu odzyskać pieniądze bez sądu? jestem w podobnej sytuacji - kupiłam wycieczkę do Paryza w sierpniu i nigdzie nie poleciałam (rzekomo nie zebrała się grupa na mój październikowy termin) a na zwrot pieniędzy nadal czekam. Gruper udaje, że wyjaśnia sprawę i jednocześnie umieszcza

Re: Paryż samolotem, 5 dni za 950 zł czy warto?

kosztował ten Paryż skoro dojazdy takie drogie? Co z biletami wstępu? Czy zwiedziliście to co było w programie no i jaki był to poziom zwiedzania - kurcgalopkiem i po łebkach czy coś tam w sumie się zobaczyło?

Re: Paryż na 5-7 dni, jaki tani hotel wybrać?

Wynajmę studio w centrum Paryża (blisko Gare de l'Est ) dla 2-3 osób. Jest to kawalerka z aneksem kuchennym i łazienką. Cena za noc od 50 do 70 euro (zalezna od liczby osób i długości pobytu). Fotografie przesyłam emailem. Adres roomsinparis@gmail.com tel: +33 659 211 546

Re: Paryż na 5-7 dni, jaki tani hotel wybrać?

wiem ze juz po waszym powrocie z paryza ale ja zdecydowanie polecam hotel ibis Porte d`Italie bylem tam przez 5 dni w polowie sierpnia cena za pokoj za dobe to 45 € - warunek jest tylko taki ze trzeba conamjmniej 20 dni przed planowanym pobytem zarezerwowac i zaplacic przez internet i niema

Re: Paryż na 5-7 dni, jaki tani hotel wybrać?

Moze po prostu taki miałaś traf. My korzystaliśmy tez i było spoko. Napewno zadne luksusy ale ok. Toalety, prysznice to kapsuły ktore mają system samoczyszczenia.

Re: Paryż samolotem, 5 dni za 950 zł czy warto?

Powiem krotko-warto choc plan macie napiety i troche bedzie bieganiny.A co z biletami na na komunikacje w Paryzu?Cena za 5 dni z przelotem,hotelem itp 950 zloty to naprawde warto!

Re: Paryż samolotem, 5 dni za 950 zł czy warto?

W sumie to też tak myślałam, jak polatałam po necie i poszukałam różnych ofert na podobny wyjazd, ale chciałam się upewnić. mimo to dziękuję bardzo za odpowiedzi :) A co do biletów na metro itp. to muszę się dopytać Jeszcze raz dzięki za pomoc Pozdrawiam

Re: Paryż po drodze do Londynu na 1 dzień-jest se

httforum.gazeta.pl/forum/w,20573,97952933,97953072,Re_Paryz_samodzielnie_relacja.html p://forum.gazeta.pl/forum/w,20573,114960230,114960230,Paryz_samodzielnie_relacja_2.html moze te linki się przydadzą . Choć przez chwilę - ale napewno warto zobaczyć Paryż.

Paryż-Normandia-Bretania-10dni z Itaką !!!

Witam, Proszę wszystkich, którzy byli na tej objazdówce o opinie "Paryż-Normandia- Bretania" - 10 dni - Itaka) Warto jechać czy nie? Pozdrawiam

Re: Paryż na 5-7 dni, jaki tani hotel wybrać?

www.absolute-paris.com/eng_reservation.php Byłam w pokoju 4 osobowym. Było bardzo ciasno, ale sam hostel ok.

Re: Paryż na 5-7 dni, jaki tani hotel wybrać?

> nie polecam hoteli F1 > na forum miały dobre opinie i tanio. przenocowałm raz w takich holetliku i już > nigdy więcej:) a co było złego w F1?

Re: Paryż Miasto Marzeń 8 dni z Rainbow Tours był

Wczoraj wróciałam z wycieczki Paryż 6 dni z biurem Rainbow Tours. Profesjonalna obsługa, przygotowani, otwarci na klienta, proponują dodatkowe atrakcje - np. ślimaki w restauracji (11 euro), nocne zwiedzanie Paryża (9 euro)- polecam bo warto. Paryż - CUDOWNY. Jedyny minus - przejazd przez Polskę

Prośba o radę... Paryż w jeden dzień...

Witam wszystkich serdecznie. Chciałbym prosić o radę osoby, które dobrze znają Paryż. Tak się składa, że w poniedziałek wybieram się na kilka dni w tamte strony. Będę tam służbowo i niestety nie będę miał zbyt wiele wolnego czasu... w zasadzie tylko jedno popołudnie i wieczór. Czy możecie mi

Re: Paryż na 5-7 dni, jaki tani hotel wybrać?

nie polecam F1 na obrzezach miasta. Ale super są B&B hotele. Naprawdę super i w cenie jest klimatyzacja. śniadania były super a w takiej cenie co w F1. wiem jedno nigdy tam z tych hoteli ne skorzystam ale całą drogę z niemiec do Paryża i tours korzystałam z sieci B&B, keempingu w wersalu i właśnie t

Re: Paryż na 5-7 dni, jaki tani hotel wybrać?

Cześć Robert, Rzuć okiem na Le Grand *, obok stacji metra i pociągów RER C. Pokoje dal 2 osób za €40/doba. moj znajomy tam był i mówił, że za taką cenę jest bardzo zadwolony: www.hotele-paryz.france-hotel-online.com/pl/hotels/hotel/6520-Le_Grand_Hôtel.html Pzdr

Re: Paryż Miasto Marzeń 8 dni z Rainbow Tours był

Mam odmienne doświadczenia od prezentowanych przez innych forumowiczów. Pare dni temu wróciłam z wycieczki Paryż - Miasto Marzeń, na której pilotka nie znała języka francuskiego. Ale to był chyba najmniejszy problem. Podstawowym problemem było to, że biuro wysłało tylko jednego pilota na 64

Re: Paryż na 5-7 dni, jaki tani hotel wybrać?

polecam hotele B&B, nie polecam hoteli F1 na forum miały dobre opinie i tanio. przenocowałm raz w takich holetliku i już nigdy więcej:) Naprawdę b&B są na dobrym poziomie. Korzystaliśmy przez całą drogę z Polski do Francji nawet w niemczech. śnaidania są super i można się najeść do syta, wszytskiego

Re: Paryż na 5-7 dni, jaki tani hotel wybrać?

Jesli chodzi o F1, to nie ma znaczenia, czy ktoś jest zmotoryzowany. Jeśli wybierzesz hotel wewnątrz obwodnicy (nawet na jej obrzeżach - tak chyba są usytuowane hotele Formule1), to metrem masz naprawdę niedaleko do głównych atrakcji. Ja polecam ten hotel - pokoje czyste, schludne, choć małe, no i c

Re: Paryż po drodze do Londynu na 1 dzień-jest se

samochodem bez sensu, bo o parking trudno a w jeden dzień to będzie niezwykle trudno albo się zamęczycie albo nic nie zobaczycie. Moim zdaniem w Paryżu to minimum 3 dni, optymalnie 5 do 7. -- Nextur.pl to pierwszy w Polsce portal do planowania wycieczek po kraju wraz z dokonywaniem rezerwacji

Re: Czy emama daje napiwki w hotelach?

Niepisany międzynarodowy zwyczaj jest taki, że daje się napiwki w ostatnim dniu pobytu. My dawaliśmy. Piszę oczywiście o kilkugwiazdkowych hotelach, nie żadnych spelunach, pomijam Paryż gdzie obsługa jest gorsza lub równa tej za Polski PRL-owskiej. -- http://www.suwaczki.com/tickers/6qdd3x6ajeatb6

Re: Paryż na 5-7 dni, jaki tani hotel wybrać?

Wszystko zależy tak naprawdę od lokalizacji. Czasem lepiej wybrać coś trochę droższego, ale bliżej atrakcji turystycznych, żeby nie tracić na dojazdy. Tak więc ja bym to przemyślał. Przy rezerwacji przez Internet polecam zapoznać się z porównywarką cen hoteli: www.ohotele.pl , która pozwala znaleźć

Re: Paryż po drodze do Londynu na 1 dzień-jest se

A jeszcze o dzielnicy, my mieszkaliśmy w XI, ale 50 m od linii metra nr 1, ktora dojeżdża w najważniejsze miejsca - Luwr, Pola, Łuk. -- Nextur.pl to pierwszy w Polsce portal do planowania wycieczek po kraju wraz z dokonywaniem rezerwacji noclegów i atrakcji online. Serwis umożliwia wybór bądź mod

Re: Paryż na 5-7 dni, jaki tani hotel wybrać?

loarą. Z powrotem mieliśmy zatrzymac się jeszcze w Paryżu na kilka dni. Zbliżał się noc a po drodze zabaczyłam F1. Przypomniałam sobie że każdy chwalił ten hotel choć pisaliscie że jest skromny. Ja przyzwyczajona byłam do noclegów po studecku ale wymagam czystości jako takiej. Niestety przed hotelem

Re: "Nie byliście na wakacjach w Egipcie????? Ja

tylko widzisz, problem polega na tym, że to rozważania z cyklu 'czy Paryż jest lepszy od Rzymu'. każdego interesuje coś innego. w każdym, absolutnie każdym miejscu można sobie urządzić wakacje 'dla wymagających' - wspomniana Turcja to znacznie więcej niż kurorty. sama najfajniejszy urlop w życiu

Re: Paryż po drodze do Londynu na 1 dzień-jest se

Witam, jestem studentką turystyki międzynarodowej na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Prowadzę badania do mojej pracy magisterskiej, których celem jest zbadanie opinii atrakcyjności Paryża zdaniem turystów. Proszę o poświęcenie kilku minut na wypełnienie ankiety, która będzie cennym

Paryż Miasto Marzeń 8 dni z Rainbow Tours był

Witam, Wybieram się z mężem w następną niedzielę na wycieczkę Paryż Misto Marzeń - 8 dni , organizowaną przez Rainbow Tours , chciałabym się dowiedzieć czy ktoś z Was był może na tej wycieczce i zechce się podzielić opiniami. Z góry dziękuje za wszelkie opinie. Pozdrawiam

Re: Paryż po drodze do Londynu na 1 dzień-jest se

Pan e-tam zrobil doskonala robote z mapa z hotelami, znam 3 z tej listy, (co prawda nie ostanie dwa lata), Jardin des Plantes, Grands Hommes et Grandes Ecoles. Doskonale miejsca. Samochod postawic i nie dotykac. Byc moze w malych uliczakach niedaleko Jardin des Plantes, w strone ogrodu, na wschod,

Re: Paryż - jaki bilet najrozsądniej na 3,5 dnia

; sprawdż, CDG 5 strefa=zone Paris Visite < jęz. pogański Paris Visite < PL Pozdrawiam, Kupujesz Paris Visite na lotnisku CDG i na ten bilet śmigasz RER -em do miasta Paryża.

Re: Paryż - jaki bilet najrozsądniej na 3,5 dnia

Wszystko zalezy, co chcecie pozniej robic: czy zostajecie w miescie, czy zwiedzacie tez cos poza Paryzem. Bilet Paris Visite, w Waszym przypadku 5 dniowy, kosztuje: 1. dla doroslych na 3 dni: 41,90 EUR , na 5 dni 51,20 EUR 2. dla dzieci od 4 do 11 lat na 3 dni 20, 95 EUR, na 5 dni 25,60 EUR (nalezy

Paryż - jaki bilet najrozsądniej na 3,5 dnia

Przylatujemy we wtorek ok 15:00 na Terminal 2 CDG. Wylatujemy o 16:00 w piątek. Czyli jesteśmy 2 pełne dni i 2 po mniej więcej połowie. Z tego co się orientuję, najbardziej ekonomiczny byłby bilet 5 dniowy ale na aż tyle nam nie potrzeba. Czy w tej sytuacji lepiej kupić np bilet 3 dniowy

Re: Paryż na 5-7 dni, jaki tani hotel wybrać?

Skromny hotel/Bastille-Republique/ Hostel Richard: pokoj 2os. z BB np. na tydzien od 9-16.05.11 1221zl.Mozesz zarezerwowac i wykupic na str. intern.: booking.com Sa wolne miejsca w tym okresie, metro w poblizu.

Paryż na 5-7 dni, jaki tani hotel wybrać?

Jadę w 2 osoby w maju do Paryża, turystycznie. Interesuje mnie nocleg na 5-7 dni. Lecimy samolotem - czy jeśli nie jestem zmotoryzowany to czy mimo to mogę skorzystać z oferty hoteli Formule 1? Czy jednak znajdę coś mniej "sieciowego" a tańszego? Cena oczywiście gra główną rolę, ale

"Podróż do miasta świateł"-co podobnego

Zachwalała obie części powieści znajoma w bibliotece. Nie znalazłąm nic ciekawego, więc wypożyczyłam. W tym czasie dopadła mnie choroba i tak w 4 dni pochłonęłam ponad 900stron. Oczarował mnie pomysł, wątek miłosny, Paryż dawniej i dziś. Chcę więcej!!! Polećcie współczesne powieści, których akcja

Paryż w jeden dzień

Witajcie Tak się stało, że udało się kupić tanie bilety na THALYS'a i jedziemy do Paryżewa. Powiedzcie mi, jak najlepiej sobie ten dzień rozplanować i co zobaczyć, jak się przemieszczać. Przyjeżdżamy na Gare Du Nord. dzięki z góry za wskazówki

Re: Prywatka wyjazdowa

Paryż planuję najwcześniej na drugą połowę czerwca, bo do tego czasu jestem trochę uwiązana w Polsce. A w sumie znając realia, to pewnie skończy się na lipcu/sierpniu, wtedy najprawdopodobniej na kilka tygodni, a nie na marne 5-7 dni. -- Wywabiam plamy na schody i piore po mordzie Wysadzam

paryż

Paryż

W Paryżu jest wszystko czego dusza zapragnie - zabytki, muzea, teatry, restauracje, eleganckie domy towarowe i butiki. Każdy znajdzie coś dla siebie.

Położenie Paryża: Stolica Francji - Paryż leży w samym sercu kraju w historycznej krainie Ile de France nad Sekwaną.

Paryż pogoda w Paryżu, kiedy jechać do Paryża: W Paryżu zawsze jest pięknie, jednak w szczycie sezonu turystycznego, czyli późną wiosną i latem, trzeba się liczyć z tłumem turystów. Lata są w Paryżu gorące, a zimy łagodne. Najlepszym czasem na zwiedzanie miasta będą pierwsze tygodnie po lub przed sezonem.

Jak dotrzeć do Paryża: Samolotem m.in. z Warszawy, Krakowa, Katowic, Poznania, Gdańska. Czas lotu ok. 2 godz. 30 min. Autobusem: oferta połączeń autobusowych z Polski do Paryża jest bardzo duża. Czas jazdy to od 20 do 24 godz. Można też jechać własnym samochodem.

Paryż atrakcje, zabytki, warto zobaczyć w Paryżu: m.in. Wieża Eiffla, Katedra Notre Dame, Łuk Triumfalny, Luwr, Bazylika Sacre Coeur, czyli Bazylika Świętego Serca, Panteon, Cmentarz Pere-Lachaise, Grande Arche de la Defense, Muzeum d'Orsay, Centrum Pompidou, Pola Elizejskie, Montmartre, Place du Tertre, Moulin Rouge, Ogrody Trocadéro, Pałac Chaillot, Muzeum Sztuk Współczesnych, Ogród Luksemburski, Plac Vandome, Opera Garnier, Pola Marsowe.

Paryż warto wiedzieć: Najwygodniej poruszać się po Paryżu metrem. To najstarsze metro na świecie. Posiada 380 stacji, a jego linie mają łączną długość ponad 200 km. Koleją miejską RER można dojechać m.in. do Disneylandu i Wersalu. Warto wsiąść w jeden ze statków kursujących po Sekwanie. To najlepszy sposób zobaczenia miasta w całej jego okazałości.

Bestsellery